Film!

Jag har sett en kärleks film älskar den trotts att Hillary Duff är med haha!
Det är mer en musik film ^^
^^Flickor pojkar och musikDet handlar om D: När Terris bror Paul dör i en bilolycka, känner Terri att hon inte vill sjunga längre. Innan Paul dog så skickade han utan hennes medvetande in en DVD till musikskolan i Los Angeles och Terri kommer in, men hennes pappa vill inte att hon ska åka. Hon tvingas ljuga för sin pappa om vart hon är (som tror att hon är hos en släkting), samtidigt som hon finner många nya vänner och hittar kärleken på musikskolan!
Jag rekomenderar den starkt jag älskar filmen och en massa bilder kommer komma jag tycker mest om så klart slutet bäst men vad kommer hända!?
Kolla på den så får du se!
NICCEE
Hon och hennes lärare
Mer kommer LOVAR!
^^
Fint va?

Kommentarer
Postat av: Thebloggowner

Älskar den filmen ^^

2010-08-18 @ 10:08:17
URL: http://karlekslove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0