Min kompis på gSm

Hej mina kompisar som ser min blogg ni ska veta ni betyder allt för mig alla jag rollar med ALLA Admin du har gjort detta möjligt TACK <3


Den är till alla på gSm men mest till Ellinor-Elli!





Någon gång så får du din första kyss eller har den varit?

Inte ens läppar förklara hur mycket ni betyder för mig!
Inte äns läppar kan förklara hur mycket ni betyder för mig!

Flickor pojkar och musik


Ni är min Joan <3




Mitt vatten , hav och mat!




Det här är min systers tårta vi hade dop och bröllop samtidigt ^^ Fin va åt JÄÄÄTTTTEEE mycket!

Tårtan bevisar hur mycket vi hör ihop!


Clark är såååå söt

Ni är min Clark och jag är er Lana & Lois!



år blanda i kläde rockså!


Du är min mark mina löv och mitt liv!



Någon gång så får du din första kyss eller har den varit?

Föratår ni inte hur mycket ni betyder för mig!?<3

Kommentarer
Postat av: TheBloggOWNER!

Haha den är ägnad åt dig Ellinore-Elli <3333

2010-08-18 @ 16:45:26
URL: http://karlekslove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0